type="text/css" />

effis2

♥ – Om mig.

2011-01-09 @ 13:14:29

Hmmmm ... Vart ska jag börja !!
Äh ! Snabbfakta !
Föddes på sjukhus men under tiden jag växte upp bodde jag i Farsta strand
När mamma och pappa skildes så flyttade mamma till V-Haninge och pappa till Gävle
Pappa träffade en tjej som hette Aizza och hon hade 2 barn och pappa hade mig och tina 16
Har 7 syskon , Tina 16, Sonny 16, Jennifer 15 , Milton 13 , Caroline 12, Moa 9 Och Kevin 7 !
Nu har mamma träffat min bästa poovlares pappa ;)
Mitt fullständiga namn är Emilia Maria Tove Runeborg Falk
( Runeborg är mammas & Falk är pappas)
Har massa poovlare från alla håll och kanter !
Dom bästa är Lollo , Johanna och min syster Caroline !
Har MASSA djur !
2 råttor, 3 hundar 2 katter MASSA fiskar 2 gerbiler och en apa som heter Kevin !
Inte hel svensk , Har mina rötter från Marocko men kan INTE arabiska !

Det jag oftast tänker på : Min syster ( Tina , 16 )
Det jag oftast har på mig : Kläder ?
Den jag älskar : Hemlis ... <3
Den som står mig närmast : Mamma <3
Den jag kan göra vad som helst för : Pappa <3
Den jag alltid finns för när den behöver mig : Caroline
Den som alltid ställer upp för mig : Lollo <3
Första kompisarna : Rebecca figueroa , Tyra östlund, Emelie brimark
Första killen : En kille i gäle som hette .... Vet inte hur d stavas ;)
Största missförståndet : När jag frågade robin om varför han har lärt jennifer att äta upp all gurka , Men ni kanske fattar missförståndet nu ;)
Bästa ögonblicket i mitt liv : När jag fick min lillesyster
Sämsta ögonblicket i mitt liv : När mamma berättade att min katt tusse var död :(
Bästa pojkvännen : Hannez !!! <3 <3
Sämsta ursäkten när nån dumpat mig : Du är kompis med för många ... :S
Sämsta sättet nån har dumpat dig på : SMSA !!!!!!


qwe





Puss & Kram Skumbanan // Eran Egna Effis :) ♥





Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ange

skriv gärna en fråga i min frågestund:)

2011-01-09 @ 22:46:49
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Postat av: Kristin

HejHej! Kika gärna in hos mig om du letar efter en ny spännande blogg att följa! min blogg handlar om min vardag, modetips, sminktips, kändisar inkluderat min pojkvän elov från elov o beny, för er som inte vet vem han är kika in på länken här: http://www.youtube.com/watch?v=X61uxaYFmWM ice age killen är mine! :)



Kika in hos mig! :)



OBS: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-10 @ 01:43:41
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback