type="text/css" />

effis2

Bara för skojs skull !<3

2011-01-09 @ 12:25:23

Hej alla med dataskärmen framför näsan !!
Lista här nere känner ni nog igen ;)
Tänkte följa den för skojs skull och se hur länge det håller ;)





♥ – Om mig.
– Min första kärlek.
– Mina föräldrar.
- Den värsta dagen i mitt liv.
– Mig och mina vänner i bilder.
- Det här åt jag idag.
– Vad är kärlek?
– Min bästa vän.
– Min klass.
– En ny bild på mig och 10 fakta.
– 10 viktiga personer.
– Mina syskon.
– 1 vuxen person som står mig nära.
– En bild på mig från förra året och en från idag.
– Mina rädslor.
– Det här hade jag på mig idag.
– Mitt favoritminne.
– Det här får mig att tänka tillbaka.
– Det här får mig att gråta.




Puss & Kram Skumbanan !♥ // Eran Egna Effis ;)♥
tyu

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback