type="text/css" />

effis2

Snart är då denna dagen slut ..Men först lite blogg och sen en varm dush <3

2010-10-19 @ 19:53:13

Jaa idag har väll dagen v arit helt okej men endå lite jobbig med alla läxor *pust*.
Aja .. så är väll skolan .. Elr? Laddar upp lite bilder här nere på lite bilder som man tog idag <3

Och imon ska jag åka till handen och handla dojjor och sen träffa underbara beccis <3 Älskar dig :).. Tar lite bilder på imon och laddar upp så att ni kan följa min underbara dag :) <3 Pözz Pözz på munnen på er :) Elr jaa vad man nu ska säga :) Ses imon på morronen om jag hinner skriva då, pözz :)




löä
löä
jkl

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emilie

Haha, älskar den första bilden! x'D Så jävla sköön..

2010-10-19 @ 20:18:12
URL: http://abouut.blogg.se/

Postat av: kawaiisth

haha jaa jag gillar den oxå :P

2010-10-20 @ 07:25:17
URL: http://kawaiisth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback