type="text/css" />

effis2

Ja hinner nog 1 inlägg idag :)

2010-10-22 @ 07:14:40

Jaa idag har jag väll typ ..
Träffat blåbär varigt med nära och kära.. (Älskar Er ! <3 )
Hadde även 5 läxor att ta tag i :S :) roligt
Pratade igenom alla konflikter med jennifer (Slutade i tårar :()
Imon ska jag åka och träffa familjen i gävle (JIPPIE :) )
Hela klassen städade skåpen idag :)
Och så skulle vi ha bild men det blev inte så för att hans var sjuk :)
Så vi hadde typ kemi i no salen ,
Och så skulle jag säga en sak till sebbe och då blev jag utkastad fast det var 1 minut kvar på rasten
Sen kom irre och amanda ut , sen fick alla vi 3 komma in igen
Sen helt plötsligt fick irre och sebbe gå ut fasst dom inte gjorde något :
Knasig lärare asså :O



nm
städa skåpen :)


bnm
kemi lektion med knasig lärare :O

cvbxcvvbn

höst ena dan och vinter andra dan :S så idag blir det snöbols kastning :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback