type="text/css" />

effis2

YES !!!!

2010-12-19 @ 17:39:52

Jippie !
Jag kan blogga igen , Kommer blogga så ofta jag kan !
Idag har det bara blivit städa .
Showen är igång för fullt ,
Även fått nytt tangentbord så det kommer bil enklare nu när inte alla j*vla tangenter inte funkar :O
Såg typ världens sötaste kille
på en av showerna i fredags ( Har hanns facebook nu :) )
Knarkar sönder en låt osså




Bilder som vanligt ( Bara för att jennifer ville d , Så , Jaa , Varsågod :) )

erttyu
Min nya kära mössa :)
qwewer
Julpyntat och städat hela dan :)
rty
Jennifer vill att jag ska lägga ut
bilder på bloggen , Men inte på henne :P



Puss & Kram skumbanan // Eran Egna Effis :) ♥




Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback