type="text/css" />

effis2

JIPPIE !... Elr vad menar du ?

2010-12-04 @ 17:34:09

Ahh jag hadde sett fram emot helgen ,
Men neej festen blev inte av ,
Brur min skulle ha fest ist , :/
Roligt med hans cp poovlare :)
Såå ja jag har väll skiiiiiiiit kul just nu ,
Sitter och diggar en kass låt sen typ 1000 år tillbaka , Tänker på tiderna med
Lollo johanna och carro och tror att tiden med dom snart är över tyvär,
För i sommar flyttar jag till gävle till min kärste fader :)
Jag ska släppa hela sthlm och bort från alla
j*vla idioter.
Men jag kommer såklart sakna dom som betyder mkt för mig.
Så jaa .Det blir väll inga bilder idag (Glömde sladden i sthlm:( )
Glömska jag !



Puss Och Kram Skumbanan // Erna Egna eEfis :) <3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback