type="text/css" />

effis2

Godmorgon alla med datan framför näsan ;)

2010-12-27 @ 12:10:05

Igår :)<3
För några dagar sen på julshowen märkte johanna att hon kunde gå ner i spagat
Jag blev så avundsjuk att jag osså ville , Så igår elr om man ska säga igår för detvar jue mellan 23:16 och 00:15
Iaf
Igår märkte jag att jag kunde stå rakt och nudda tårna
Jag försökte nu på morgonen men F*AAAAAN !!!!
Jag kunde inte mera :(
Iaf det va igår d , Över till idag :)

Idag :)<3

Vaknade med henne i hela ansiktet :O Stakars mig
Men idag när jag vaknade så var det en liten annorlunda dag , Jag vaknade hungrig :O
Jag brukar aldrig vara hungrig på morgonen men just idag så var jag det konstigt nog ...



Övrigt :)<3


Lärt mig piff och puff ekengrens dans version av LoveGame med lady gaga
Kändes ganska konstigt att dansa till Lady gagas låtar :S





Nu ska jag titta andra bloggar och tagga på facebook för att få flera läsare

Checka även carros blogg : www.kawaiiish.blogg.se

Och cheka min varje dag ;)



Puss & Kram Skumbanan // Eran Egna Effis :) <3




Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback